יום רביעי, 2 במאי 2012

פוסט קניות אחרונות

היי כולם^^
טוב, אז היום הייתי בקניון ולא יכולתי שלא לצאת בלי כלום!
אז זה מה שקניתי...
התחלתי קודם כל עם ביוטיקר, ושם קניתי כל מיני דברים שרציתי לנסות...












מברשת C313\מברשת לאבקות ומייק אפ
הייתי ממש חייבת לקנות אחת כזאת, אז פשוט ראיתי אותה ולקחתי.
היא ממש מעולה, דרך אגב (-:
מחיר: 12.5 ש"ח

























צללית קרם מס' 2
זה מוצר שרציתי לנסות הרבה זמן. שמעתי המון המלצות טובות על הצלליות קרם אז רציתי לנסות.
אני מאוד התאכזבתי... המרקם שלה ממש גרוע וקשה לעבוד איתה.
מחיר: 7 ש"ח














ליפגלוס עם מברשת מס' 2
מוצר שגם רציתי לנסות. קראתי עליו המלצה בשקר החן והבל היופי אז רציתי אותו P:
הוא ממש מעולה, העמידות ממש טובה אבל המרקם לא. ממש מרגישים את הנצנצים...
מחיר: 8 ש"ח














עפרון תכלת\כחול מס' 10.
הייתי צריכה עיפרון כחול. וזהו.
מחיר:  4 ש"ח














מגבונים להסרת לק במגבונים ללא אציטון
עוד מוצר שרציתי לנסות. זה מוצר חדש של ביוטיקר-מסיר לק במגבונים ללא אציטון וחומרים רעילים אחרים, מעניקים לחות ובעלי ניחוח נעים. עוד לא ניסיתי אבל אני אנסה ואגיד לכם בקרוב אם זה טוב....
מחיר: 3 ש"ח

ונעבור לרכישות בסופר פארם!













מסיר איפור של לייף
שמעתי עליו המלצה בבלוג אלטר אגו ואני חייבת להגיד שהוא מדהים. מוריד את האיפור במהירות ומשאיר עור נקי ורענן.
מחיר: מחיר רגיל 60, נקנה במחיר מבצע של 20.













מגבונים להסרת איפור של לייף
הם מדהימים. שמעתי עליהם מלאמלא המלצות אז גם רציתי לנסות אותם. יש להם צד חלק וצד מחוספס שמסירים את האיפור במהירות וביעילות. אהבתי!
מחיר: 20 ש"ח. היה מבצע של 1+1 אז לקחתי 2 (:













(זה ממש קטנטן!)


(המברשת שהגיע איתו)


























איילנר ג'ל של מייבלין מס' 1
נעים להכיר. זה איילנר ג'ל החדש של מייבלין.
עוד לא ניסיתי אותו, אבל שמעתי שהוא מדהים.
מחיר: רגיל-90 ש"ח, אחרי הנחה-60 ש"ח














רביעית צלליות של מייבלין למראה מעושן
פשוט מעולות. לא יותר ולא פחות. ממליצה בחום!
מחיר: רגיל-70 ש"ח, אחרי הנחה- 30 ש"ח. קיבלתי אותו בחינם כי היה מבצע של 1+1














ליפ סטיין בצורת טוש של מייבלין
הרבה זמן אני רוצה את זה, והיום סוף סוף קניתי!
הוא פשוט מעולה אני ממש ממליצה. אין על זה מספר אבל זה בצבע אדום-כתום כזה (:
מחיר: 40 ש"ח אחרי הנחה

וגמרנו! זה לא ממש הרבה אבל לא נורא...:)
נועה ♥

3 תגובות:

  1. יוווו כמה מוצרים!
    המברשות של ביוטיקר באמת מעולות(:
    והפלטה של מייבלין נראית ממש טוב!

    השבמחק
  2. LOL זה לא ממש הרבה :))
    והמברשות של ביוטיקר ממש מעולות! יש שם דברים טובים וגם דברים לא טובים שצריך להיזהר מהם (אהמצלליתקרםאהמ)
    והפלטה באמת נראת טוב. אני ממש ממליצה! גם המחיר שלה ברצפה.

    השבמחק
  3. נועה איך אפשר ליצור איתך קשר?

    השבמחק