יום שלישי, 24 באפריל 2012

איפור היום: Mix It! (הבלוג פתח דף פייסבוק!)

היי כולם P:
אתמול, בשעה טובה ומוצלחת, הבלוג שלנו פתח פייסבוק!
מוזמנים להוסיף אותנו שם בצד---->
קראתי לאיפור של היום 'מיקס איט' בגלל שהוא מורכב מ-3 צבעים שלא ממש קשורים אחד לשני, ויוצרים מראה מדהים!
כמה תמונות:




ושוב פעם-אני לא מצליחה להפוך את התמונות...




מקווה שאהבתם ♥ (במציאות זה יפה הרבה יותר. הפלאש הרס לי)
המוצרים:

פריימר- של לוריאל STUDIO SECRETS בגוון 26F11A
צלליות- מס' 5, 6, 16 מפלטה מס' 1 של CAMELEON
איילנר- של לוריאל "סופר ליינר" שחור
מסקרה- של מייבלין LONGUEUR PULPEUSE שחורה
שפתון- LANCOME מסדרת ROUGE IN LOVE מס' 322M

4 תגובות:

  1. אני לא ממש משתמשת בצלליות, העיניים שלי גם חומות.
    בהחלט עשיתי לי חשק להשתמש , הצללית הורודה מקסימה על העין שלך והפס איילינר נראה מדוייק .

    השבמחק
  2. אני מאד אוהבת את האיפורי יום שלך!
    מאד מקוריים ושונים. לא רואים הרבה ורוד בבלוגר, וחבל! מאד מתאים להרבה צבעי עיניים.
    גם האיילינר שעשית ממש יפה! ויש לך צורת עיניים מהממת ♥
    יום עצמאות שמח! (:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ☻♥ וגם לכן יום עצמאות שמח! :)

      מחק